sobota, 14 września 2013

Podsumowanie Eurotripu 2013

Drodzy Czytelnicy,
Opisałam już wszystkie miasta odwiedzone podczas Eurotripu 2013. Aby zakończyć serię notek dotyczących tegorocznych wakacji, przygotowałam niniejsze podsumowanie.
Dwa tygodnie minęły bardzo szybko i to jest jedyny znaczący minus tej wycieczki. W przypadku takiej podróży chciałoby się, żeby trwała co najmniej miesiąc, aby mieć więcej czasu na zwiedzenie poszczególnych miejsc i lepsze poznanie osób, z którymi się przebywa. Oczywiście muszę podkreślić, iż poznanych podczas Eurotripu ludzi będę wspominać bardzo pozytywnie. Nawet o tych, którzy moim zdaniem czasami zachowywali się nieco zaskakująco oraz frywolnie, będę myśleć z sentymentem, ponieważ każda zawarta znajomość udowadnia nam jak różni potrafią być ludzie, uczy nas tolerancji, a przebywanie pod jednym dachem z kimś nieznajomym, może być zabawnym i nietypowym doświadczeniem. Szczególnie podczas wakacyjnych wyjazdów, które wyzwalają w niektórych "odrobinę" szaleństwa.
Podczas Eurotripu poznałam wiele sympatycznych osób, z którymi od początku nawiązałam przyjacielskie relacje. Cały czas jesteśmy w kontakcie i może kiedyś uda nam się spotkać  w Polsce, lub umówić na wspólny wyjazd zagraniczny. Jeżeli ktoś z Was moi drodzy to czyta, to serdecznie Was pozdrawiam.
Organizację wycieczki oceniam na piątkę z plusem, ze względu na to, iż program zwiedzania był przemyślany i dobrze opracowany. W krótkim czasie zwiedziliśmy mnóstwo wspaniałych miejsc, co starałam się ukazać w serii notek. Piloci byli dobrze przygotowani do oprowadzania nas po europejskich metropoliach, przekazywali nam swoją wiedzę i służyli pomocą. Jednak aby nie było tak pięknie i cudownie, muszę im przyznać minusa za to, że czasami nie przywiązywali uwagi do dosyć podstawowych czynności, jak np. sprawdzanie obecności w autokarze. Jesteśmy dorośli, jednak uważam, że osoba sprawująca nadzór nad dużą grupą turystów, pewnych spraw powinna bezwzględnie przestrzegać. Ogólnie piloci byli bardzo sympatyczni, otwarci i imprezowi... ;)
Kolejną kwestią są imprezy tematyczne, na które już przed wyjazdem mieliśmy się przygotować poprzez zabranie odpowiednich strojów. Najbardziej spodobała mi się idea imprezy w stylu lat 80-tych, na którą mieliśmy się przebrać w śmieszne, kiczowate stroje. Niestety zabawa się nie doszła do skutku. Inne imprezy tematyczne, mimo iż odbyły się, w moim odczuciu minęły się z celem, ponieważ ich organizacja była nie do końca przemyślana.
Postanowiłam, że o innych niedociągnięciach nie będę pisać. Jako, że plusy znacznie przewyższają minusy, niemiłe sytuacje jestem w stanie puścić w niepamięć. Na zakończenie dodam, że wycieczka była zorganizowana przez biuro podróży Student Travel. Polecam wszystkim to biuro, ponieważ mają bardzo interesującą i bogatą ofertę wyjazdów. Myślę, że to nie była moja ostatnia podróż z tym biurem  (żeby było jasne, nikt nie płaci mi za reklamowanie tej firmy, to moja subiektywna opinia :) ) .

Dziękuję za uwagę wszystkim, którzy dobrnęli do końca serii Eurotrip. Mam nadzieję, że informacje zawarte na blogu będą dla Was przydatne.
Następna notka podróżnicza będzie dotyczyć Berlina. Po niej nastąpi zmiana tematyki na "Zdrowie i uroda". Zapraszam do obserwowania bloga i dzielenia się ze mną swoimi przemyśleniami w komentarzach.

2 komentarze:

  1. Oj z tą organizacją to ja się jednak nie do końca z Tobą zgadzam...fakt dużo udało nam się zwiedzić podczas tego Eurotripu, na liście znalazły się wszystkie najbardziej rozpoznawalne symbole europejskich stolic, ale piloci...nie zwracali czasem uwagi na grupę, do jednego obiektu nie udało nam się wejść bo nikt nie raczył poinformować, że będziemy go zwiedzać, a nie można do katedry wejść w krótkich spodenkach...brak sprawdzenia obecności w autobusie to już totalna przesada, jak na kogoś, kto podobno ma w OBOWIĄZKU pilnowanie grupy. A imprezy tematyczne...szkoda mówić...każda przeistoczyła się tylko w piwko na plaży bez żadnych strojów nawiązujących do konwencji...już nie mówiąc o innych zachowaniach naszych pilotów... Podsumowując: duży PLUS za oprowadzanie nas po miastach i pokazanie wszystkich najciekawszych obiektów oraz dużą wiedzę pilotów o odwiedzanych miejscach. Minusy...już wcześniej wymieniłam. Czekam z niecierpliwością na coś z działu: Zdrowie&Uroda. Pozdrawiam!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pochwaliłam organizację wycieczki ze względu na to, że moim zdaniem zwiedzanie było bardzo dobrze zorganizowane, również pod względem czasowym. Ale swoje zastrzeżenia też wymieniłam. Fakt, nie wszystkie, ale niektóre rzeczy lepiej zostawić dla siebie, a skupić się na przekazywaniu wyłącznie istotnych informacji :)

      Usuń